Blogger Backgrounds

Selasa, 29 Mac 2011

1st Time Gune blog

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera...

Ni ELi nk kongsi citer je la ngan korang semua,dh lame sebenarnye nk ber 'blog'ging ni, tp xtau cmne care nyer,ape nk kene buat..nk citer pasal ape..semua xbrpe pandai..sehinggalah dapat brousher mase buat pameran sempena MESRA FELDA di Jengka 23,adalah geng Kolej Komuniti Temerloh bg brousher tu,then bykla die nyer senarai kursus..Kursus tu Kursus pendek.Ape lagi Eli pon terus apply.atas keizinan Mr AZBR so,Eli pon ikuti la kursus tuh..Setakat nih dh 2 kursus Eli ikuti..Memula kursus adobe photoshop cs, then kursus penghasilan blog ni la..

Harapannya, agar Blog ini juga akan menjadi wadah dimana Eli akan merekodkan perihal peribadi Eli bagi tujuan untuk meninggalkan kenangan yang boleh dibaca oleh keturunan dan generasi selepas Eli kelak.

Blog yang berbentuk arkib kehidupan ini diharap akan dapat memberikan inspirasi serta motivasi bagi mereka yang memerlukannya. Ianya bukanlah bertujuan kormersil atau untuk membangga diri tetapi lebih kepada keprihatinan Eli untuk berkongsi pengalaman supaya kelak dapat memberikan manafaat kepada pembacanya. Blog ini juga bukan bertujuan untuk mengutuk , memaki atau mengaibkan sesiapa dan jauh sekaili untuk merendahkan keupayaan orang lain. Ianya tidak lebih dari luahan hati Eli sendiri.
So, Eli berharap agar Kengkawan dan pengunjung akan dapat memberikan sokongan dengan berinteraksi secara aktif di blog ni k...
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan