Blogger Backgrounds

Selasa, 29 Mac 2011

Kenali Daku....

Masa bukanlah jaminan untuk mengenali seseorang.Best tak ayat-ayat Salam perkenalan Eli...

Lebih daripada tarikh lahir , tempat dilahirkan serta pekerjaan, siapa sebenarnya diri ini ? Eli , berbintangkan Cancer , kadangkala taksub terhadap sesuatu yang sangat suka sehingga seluruh masa , tenaga dan jiwa dicurahkan kepadanya. Ada ketika jika sedang berkonsentrasi , air liur meleleh tanpa disedari.hahahaa..itu bukan Eli,itu Ancik,adik Eli yg ke-4..
Kenape hidung Eli kembang daa..
Eli seorang yang hepi , kalau Eli tgh stress, Eli akan mendiamkan diri  pastu nangis, kalau gembira  Eli akan tersenyum sepanjang hari. kadangkala ketawa dan kadangkala  akan menyanyi. Eli ni kekadang yang suka mengikut emosi.Ada ketika saya nampak macam gila-gila, seperti mana yang Mr AZBR (itu singkatan nama dia-Azahari Bin Ramli) perasan sekali sekala, tapi sebenarnya itulah salah satu cara Eli melepaskan perasaan , jangan dipendam dihati nanti rosak badan. 
U all nk tau ni lah Hubby Eli-Mr AZBR....
Ada yang kata Eli seorang yang complicated atau rumit , Eli kira Eli lah orang yang paling simple atau ringkas anda pernah ketemu (hahaha...perasaan),Ade pepatah kalau lapar makan, kalau penat rehat , kalau haus minum dan kalau mengantuk tidur, tidak susah untuk di praktikkan , kalau mahu seribu daya.Eli Anak Sulung dari 7bradik..plak tu semua laki,eli sorang je pmpn..

adik bradik Eli..dari kiri ancik (arif),adik (taufiq), angah (hafeezul), ude (fendi), arby, adam & Mr AZBR
Eli dilahirkan didalam era rock 80an , Untuk menenangkan diri, lagu jiwang mententeramkan diri ini.hahaha..
Bagi yang tidak mengenali atau kali pertama besua, terasa pesepsi seperti diri ini seorang yang garang .

Mase raya 2010 depan rumah abah,masuk magazine lagi...Mr AZBR tukang amik gmbr yea..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan